Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě
1. Kontaktní údaje prodávajícího
Název: J.P. Leroy s.r.o.
Sídlo: Lípová 1965;
737 01 Český Těšín
IČ: 25374168
Firma vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, odd. C, vl. 16188
Telefon: +420 558 772 244, +420 558 772 244
Email: info@destiluj.cz
Provozní doba provozovny, skladu a výdejního místa:
Pondělí - pátek, 7:00 - 15:30
2. Informace
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky. Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží, pokud není uvedeno jinak v popisu zboží. Odchylka ve vzoru nebo odstínu barvy není vadou zboží ani předmětem reklamace. Objemově nadměrné zboží ("Nadměrné zboží") je vždy řádně označeno a s objednávkou se pojí náklady na dopravu. Pro nadměrné zboží neplatí akce doprava zdarma.
3. Platby
Způsoby plateb za objednané zboží:
Dobírka při převzetí balíčku
Peníze zaplatíte při převzetí zboží kurýrovi, na poště nebo poštovnímu doručovateli.
Platba kartou Visa, Visa Electron, Mastercard a další online platební systémy GP webpay
Během odeslání objednávky máte možnost platby ihned pomocí platební karty.
Pro tyto účely jsme napojeni na platební bránu GP webpay, která umožňuje tyto okamžité a maximálně bezpečné platby provádět
Údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance.
Nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě
Přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje. Využíváme 3D-Secure řešení - nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a VISA umožňující bezpečné platby kartou na internetu.
Bankovní převod
V potvrzení objednávky, které Vám přijde emailem, obdržíte výzvu k úhradě zakázky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést.Vámi zaslané peníze nám budou připsány během 1-3 pracovních dnů po jejich odeslání. Po připsání platby Vám zboží odešleme.
Číslo účtu pro platby v Kč u KB Český Těšín: 19-5749390277/0100
Číslo účtu pro platby v EUR u FIO: 240072785/2010
IBAN: CZ3220100000002400727785
SWIFT: FIOBCZPPXXX
Variabilní symbol: uveďte číslo Vaší objednávky
V hotovosti při osobním odběru
Vyčkejte prosím na emailové oznámení, že je zboží pro Vás připraveno k odběru v naší provozovně ul. Lípová 1965, 737 01 Český Těšín.
4. Doručování zboží
Objednávky zboží označeného skladem přijaté v pracovní dny do 10. hodiny odesíláme tentýž den. kromě doručování Zásilkovnou. V případě Zásilkovny zasíláme zboží do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky.
Zboží zasíláme do 1 pracovního dne, pokud je zboží označeno skladem u vybrané varianty produktu. V případě bezhotovostní úhrady zboží, expedujeme zásilku po připsání částky na náš bankovní účet.
Obecné ustanovení doručování:
Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 10 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem", prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
Nedodrží-li prodávající lhůtu pro dodání nebo odeslání zboží (která byla kupujícímu sdělena emailem), nabídne mu telefonicky slevu z kupní ceny. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny.
5. Doprava
Doprava ZDARMA při objednávce zboží nad 2 000 Kč. Doprava ZDARMA se nevztahuje na zboží, které je označeno jako objemově nadměrné ("Nadměrná zásilka"). Platba za nadměrnou zásilku se počítá za každý kus zboží (1.kus: 199 Kč, 2. a každý další kus 90 Kč).
Objednávky přijaté do 10:00 hodin v pracovní dny jsou odesílány tentýž den a doručovány již následující pracovní den na Vámi uvedenou adresu. Mimo tuto dobu jsou balíky odesílány nejbližší pracovní den.
V pracovní dny odesíláme zásilky s doručením již následující pracovní den: PPL, Česká pošta, GLS Slovensko. Dokončením objednávky a výběrem příslušného dopravce udělujete souhlas s předáním vašich osobních údajů přepravci za účelem dodání objednaného zboží.
GLS kurýr
GLS kurýr
- Cena dopravy je v případě platby předem, nebo na dobírku 99 Kč
- Zásilka je doručována prostřednictvím kurýrní společnosti dle Vašeho výběru.
- Zboží bude doručováno následující pracovní den ode dne expedice.
- Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
- Pokud byla zvolena adresa do zaměstnání, kurýr není povinen volat předem.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
- V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
PPL kurýr
- Cena dopravy je v případě platby předem, nebo na dobírku 119 Kč
- Zásilka je doručována prostřednictvím kurýrní společnosti dle Vašeho výběru.
- Zboží bude doručováno následující pracovní den ode dne expedice.
- Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
- Pokud byla zvolena adresa do zaměstnání, kurýr není povinen volat předem.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
- V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně podacího čísla balíku
Zásilkovna
- Cena dopravy na vybrané odběrné místo prostřednictvím Zásilkovny je 69 Kč, dobírkový poplatek činí 15 Kč.
- Maximální hodnota zásilky a maximální výše dobírky je 20 000 Kč.
- Maximální rozměry Zásilky - součet 3 stran je max. 120 cm, maximální délka jedné strany je 70cm.
- Maximální hmotnost zásilky je 5kg včetně balného.
- Při překročení limitu je nutné vybrat jiného dopravce. V případě nutnosti rozdělit zásilku do dvou nebo více balíků, bude připočítáno poštovné 69 Kč za každý další balík.
- V den odeslání zásilky obdržíte email o předání zásilky přepravci.
- Následně od přepravce obdržíte email a sms s informacemi o Vaší zásilce a s číslem pro sledování zásilky.
- Běžná doba doručení trvá dva až tři pracovní dny ode dne expedice. Běžná doba doručení je předpokládaná, nikoliv však garantovaná doba doručení.
Česká pošta
- Poštovné v případě platby předem, nebo platby na dobírku 180 Kč.
- Zásilka je doručována prostřednictvím České pošty a jejich doručovatelů.
- Zboží bude doručováno následující pracovní den ode dne expedice na Vámi uvedenou adresu.
- V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, kde si ji prosím vyzvedněte.
- Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 7 dnů. Vyzvedněte si jej včas.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na které Vám přijdou sms oznámení o balíčku a průběhu jeho doručování.
- V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
Kurýr na Slovensko
- Cena dopravy je v případě platby předem, nebo platby na dobírku 5,50 €.
- balíky na Slovensko expedujeme v pracovní dny do 10. hodiny
- Doprava zdarma při objednávce zboží nad 2000 Kč (cca 80 EUR).
- Platba za dobírku v EUR dle aktuálního denního kurzu dne odeslání zboží.
- Zásilka je doručována prostřednictvím kurýrní společnosti.
- Zboží bude doručeno cca 2. pracovní den ode dne expedice.
- Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
- Pokud byla zvolena adresa do zaměstnání, kurýr není povinen volat předem.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
- V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
- Zásilku můžete sledovat dle čísla zásilky, které Vám bude zasláno emailem.
Osobní odběr
- Osobní odběr na naší provozovně: ul. Lípová 1965; 737 01 Český Těšín
- Objednávku můžete na místě uhradit v hotovosti.
- Zboží je možno vyzvednout osobně na adrese: ul. Lípová 1965; 737 01 Český Těšín v pracovní dny PO - PÁ: 7:00 - 15:30, kontaktní tel: +420 558 772 240+420 558 772 240 .
- Veškeré zboží označeno skladem je ihned k odběru i bez předchozí rezervace na e-shopu.
6.Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Informujte nás prosím před odesláním zásilky, aby nevznikala zbytečná škoda na přepravních nákladech.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.
7. Práva a povinností z vadného plnění
Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Pokud nastane situace, kdy kupující obdrží jiné zboží, než bylo uvedeno v objednávce (nechtěná záměna při expedici), je povinen kontaktovat prodejce. Nezasílejte jej ihned zpět. Toto zboží si u Vás na naše náklady vyzvedneme a vyměníme za správné.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady
nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
- bezplatné odstranění vady opravou;
- přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
8. Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku emailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.
9. Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu s obecným nařízením
2016/679 o ochraně osobních údajů GDPR (
více zde) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. V případě, že nedojte ke smírnému vyřešení stížnosti, lze se rovněž obrátit na dozorující orgán - Úřad pro ochranu osobních údajů adresou Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.
Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží a zpracovateli IT, který je odpovědný za technický chod e-shopu www.destiluj.cz. Zpracovatelem je společnost Toras marketing s.r.o.
Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení bez ohledu na typ objednávky (s registrací nebo bez registrace trvalého účtu zákazníka), a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit.Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady, tzv. oprávněný zájem.
Zájemci o newslettery, akce, novinky, marketingové akce musí prvně vědomě a aktivně vyjádřit svůj souhlas. Součástí je i souhlas s poskytnutím osobních údajů, které lze kdykoli odvolat.
Obchodní sdělení obsahuje automatizovaný odkaz pro jednoduché odhlášení. Ruční žádost o odhlášení je potřeba zaslat na info@destiluj.cz. Zpracování teto ruční žádosti Vám bude potvrzeno odpovědí na email ve lhůtě do 30 dnů.
10. Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
11. Ostatní
Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.
Tyto obchodní podmínky v aktuálním znění jsou účinné od 25. května 2018.
Datum poslední revize obchodních podmínek dle platné legislativy: 25. květen 2018
12. EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.